...Ona şimdi söylesem mi? Ama şu anda mutlu olduğun için, içimde bir umut doğacak kadar olsun mutlu olduğum için de söylemeye korkuyorum ya zaten... Ya o zaman?.. Ama yapmalıyım! Yapmalıyım, yapmalı! Zayıflığın hiç yeri değil!"
Sevmediğini bilirdim
Sevsin istedim
Çok mu şey istedim
Acaba?
Benim sevgim yetmez miydi
İkimize de
Galiba yetmedi
Yetmezmiş
Onu anladım
Beni sevmek imkânsız
Gelmeyecek birini sevmek
Ne kadar zormuş
Seni görmeyeni görmek
Ne kadar zormuş
Kokusunu bilmeden sevmek
Ne kadar zormuş
Başkasının olduğunu bilip
Yine de sevmek
Ne kadar zormuş
Elini tutamamak
Ne kadar zormuş
Hiçbirini tadamadan
Bu dünyadan göçmek
Ne kadar zormuş
Susmuş dudaklarımda birikmiş gece,
Her sözcük bir yara, her nefes bir çare
Zaman, avuçlarımda eriyen kar taneleri
Her biri ayrı bir hüzün, ayrı bir hikaye
Düşlerimden dökülen yapraklar sararmış,
Bir sonbahar gibi içimdeki bahar yanmış,
Kırık aynalarda aradım eski yüzümü,
O da benden bıkmış, o da yorulmuş
Gözlerimde bir deniz ama suları durgun,
Ne umut var derinlerde, ne de bir yol.
Yüreğim, taşmış bir nehir gibi,
Sığamıyor bu dünyaya, her şey zor.
Beni duyan var mı? Sesim mi kayboldu?
Kelimelerim rüzgarla savrulan kül oldu
Ama hâlâ buradayım, susarak direniyorum
Yorulmuş da olsam, yıkılmadan
Bekliyorum...
31/12/2024