Olur da bir gün Amerika’da özgürlük yitirilirse bundan, azınlıkları umutsuzluğa sürükleyerek fiziksel kuvvete başvurmaya zorlayan çoğunluğun sınırsız gücünü sorumlu tutmak gerekir.
Sınırsız güç bana göre bizatihi kötü ve tehlikeli bir şeydir. Bence bu gücün kullanımı nasıl olursa olsun insani kuvvetlerin üzerindedir ve bir tek Tanrı tehlikesiz bir şekilde kadiri mutlak olabilir çünkü onun bilgeliği ve adaleti her zaman gücüne eşittir. Dolayısıyla yeryüzünde denetimsizce etkin olmasına ve hiçbir engelle karşılaşmadan hakim olmasına rıza gösterebileceğim, bizatihi bu kadar saygın ya da bu kadar kutsal bir hakla donanmış bir otorite yoktur.