Nes

Nes
@nnes
Üniversite
21 Aralık
222 okur puanı
Ağustos 2018 tarihinde katıldı
Hayatla aramda ince bir cam var. Açıkça görmeme ve anlamama rağmen, dokunamıyorum hayata.
Reklam
Her şeyi beni yoruyor, yormayan şeyler bile. Neşeyle acının tadı, benim için bir
Sıradan insan için, hissetmek yaşamaktır, yaşamayı bilmektir. Ben ise, yaşamak düşünmektir, derim; hissetmek ise düşünmeyi beslemekten başka bir işe yaramaz
Reklam