Nes

Nes
@nnes
Üniversite
21 Aralık
222 okur puanı
Ağustos 2018 tarihinde katıldı
Bunu bir özür olarak ya da kendimi haklı çıkarmak için değil, gerçek olduğu için söylüyorum. Eğer içinde bir yara açtıysam, bu sadece senin değil, benim de yaramdır. Bu yüzden benden nefret etme. Ben kusurlu bir insanım, hatta senin sandığından çok daha kusurlu. İşte bunun için benden nefret etmeni istemiyorum. Çünkü eğer benden nefret edersen, paramparça olurum. Ben senin gibi, kabuğuma çekilip her şeyin geçmesini bekleyemem. Gerçekte tam olarak böyle misin emin değilim, ama zaman zaman bana bu izlenimi veriyorsun. Bu yüzden sana imreniyorum, belki bu nedenle seni de sürükleyip durdum
Reklam
"Ama suçlanacak tek kişi de ben değilim"diyerek devam etti."doğru, duyarlı biri değilim. Bunu kabul ediyorum ama onlar, yani annem ile babam, beni biraz daha çok sevmiş olsalardı, belki gerçekten Üzüntü duyabilirdim." "yeterince sevilmiyor muydun sence?" Başını eğip düşünceli gözlerle yüzüme baktı . Ardından başıyla keskin ama küçük bir onay verdi ."yeterince değil" ile "neredeyse hiç"arasında bir yerde. Her zaman sevgiye açtım. Ömrümde hiç olmazsa bir kez doyasıya sevgiyle görmek, bu hisle dolup taşmak isterdim. Sadece bir tek kez. Ama bunu hiç yapmadılar. Bir kere bile. Onlara sarılıp bir şey için yalvarmaya başladığımda beni kendilerinden uzaklaştırıyorlardı ve bana bağırıyorlardı.'hayır bu çok pahalı' işte tek duyduğum buydu. O zaman ben de, beni koşulsuzca 365 gün sevecek birini bulmaya karar verdim. Bu kararı verdiğimde ilkokuldaydım.
"Şarkının adı' hiçbir şeyim yok"dedi. Hem sözleri, hem bestesi berbat bir şarkıydı
Ben gerçekten çok yoruldum
Hayat fikri bir bütün gibi ,zihnimin omuzlarını çökertmezdi
Reklam