"o yanımda olduğu sürece her şey yolundaydı". Diye sözlerini sürdürdü."onunla birlikteyken bütün dertleri uzaktı biliyor musunuz ki, bu tür türden hastalıklarda en önemlisi, işte bu güven duygusudur. Kendimi ona teslim edersem iyi olacaktım. Durumum biraz kötüye gidecek olursa, yani vidalar gevşemeye başlayacak olursa, hemen anlayacak ve ustalıkla, cesaretle çaresine bakıverecek, vidaları sıkıştırıp düğümleri çözecekti. Bu tür güven oldukça, hastalığımız depreşmez. Artık beklenmedik çöküşler, patlamalar yoktu! Öyle mutluydum ki! Yaşam harikaydı! Sanki biri beni, fırtınalı buz gibi denizden çıkartmış, bir battaniyeye sarıp sıcacık bir yatağa yatırmıştı.