nuraykanlıkoyak

nuraykanlıkoyak
@nnnuray
“Biraz tersim, sizin klişe hayatlarınıza”
laboratuvar teknikleri
30 Ağustos
35 okur puanı
Mart 2019 tarihinde katıldı
Ama gene de derunumda bir yerde mühim bir şey yitirmiş gibiyim. Hep küskün içim. İzah edemem ama nedense hep kederliyim.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsan bu kadar tam iken, gene de hâlâ eksik hissedebilir mi? Ya da mutluyken kederli de olabilir mi?
“İşte bu yüzden başkasının ağzından bal gibi dökülen söz, bir başkasının kulağına zehir gibi gelebilir.”
“Ne kadar saklarsa saklasın, sadakatsizliğin kendine has bir kokusu vardı.”

nuraykanlıkoyak

, bir kitap okudu
Puan vermedi·430 syf.·
2022 2. kitabı
Khaled Hosseini
9.2/10 · 119,6bin okunma