“…
Bu demir,gümüş ya da altın kutuların her birine ruhumun bir parçasını hapsettim ! O lanet olası saatlerden biri ne zaman dursa,kalbimin durduğunu hissediyorum,zira saatleri kalp atışlarıma göre ayarladım !”
“Fakat Müzeyyen, bu derin bir tutku,” dedim . Tırsmaya başlamıştım .Haklı olabilirdi .
“Evet ,biraz sapık ve tek taraflı bir tutku ,” dedi ,arkasını dönüp gitti
Tütünümü, anahtarımı aldım ,evden tam çıkıyorum , bir şeyin eksik olduğunu, eksik olanın ruhum olduğunu fark ettim . Önemsemedim .Yol,bana uygun bir tuh önerebilirdi .