nur çmn

Hüzün belki güzeldi ama çok uzun sürmemeliydi. Keşke hep kısa süreli hüzünlerimiz olsa ama öyle değil işte.
1000Kitap
Reklam
Keşke üzülmek olmasa... Üzülüyoruz ama üzülmek de sevdaya dahil. Özlemenin de bir sebebi var.
1K
Yağmur her yere yağıyor ayırt etmeden. Kimi çiçekler insan ayağı değmemiş ormanlarda açıyor kimi betonların çatlaklarında... Ama ikisi de aynı güneşe bakarak büyüyor sonuçta.
1K
Düzenim bozulur, hayatımın altı üstüne gelir diye endişe etme. Nereden biliyorsun hayatın altının üstünden daha iyi olmayacağını?
1000Kitap
Reklam