nur çmn

Herkesin payına bir kader düşmüş işte... Ben de payıma düşene razıydım sonuçta... “Kısmetimizde ne varsa onu yaşarız...” dedim. “Şimdiye kadar nasıl yaşadıysak bunu da öyle yaşarız.”
1000k
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“İnsan bu dünyaya gelme amacını davranışlarına, hislerine kadar yaşayabilirse, gelip geçici dünya gündemine ayak uyduramamaya başlar. Bu bir balığın suyun olmadığı yerde bir âşığın da sevdiğinin olmadığı yerde yaşayamamasına benzen
1000Kitap
Vedalaşanların birbirlerine sarılırken sanki birbirlerini durdurmaya da çalıştıklarını hissediyorum. “Güle güle git” derken bile “Keşke kalsan” diye yalvaran sessiz çığlıkları işitiyorum. Titreyen dudaklardaki endişeyi okuyorum. “Ya dönmezsen?” değil de “Ya unutursan beni?” korkusu...
1000Kitap
Çok az kişiyle hem birlikte hem yalnız kalabilir insan...
1000Kitap
Cesurca bakıyorum önümde uzanan sonsuz yola... İnanıyorum ki bir adımım bile boşa değil... Çünkü kimse turist diye doğmaz dünyaya. Herkesin bir amaca hizmet eden uzun ya da kısa adımları vardır âlemde.
1000k