nur çmn

İnsan kendini ait hissetmediği bir hayatı yaşamaya devam ettikçe nasıl tamamlanabilir ki? Peki bir insan kendini tamamlayamazsa nasıl eksik yaşar ki? Çok acı ama sanıyorum ki hepimizin yaptığı tam olarak bu, eksik yaşıyoruz. Hepimizin hayatlarında bir şeyler eksik ve yaşamaya çalışıyoruz.
1000k
Reklam
Hâlâ karşımdaki boş koltuktasın, penceremin önünde trenle yarışan göçmen kuşsun, uğradığımız bütün duraklarsın, bilmediğim bütün dillersin, gördüğüm bütün yabancı yüzlersin, şu karşımdaki tarlada yüzünü güneşe dönmüş ayçiçeklerisin. Gözümün gördüğü, kulağımın işittiği, dilimin tattığı her şeysin. Sen nasıl becerdin bilemiyorum ama ben senden hiç gidemiyorum. Sensiz kalan her şeyi terk edip gidebiliyorum sadece...
1K
sensizliğe alışmam hâlâ mümkün değil gibi görünüyor. Bunun için daha ne kadar uzaklaşmam lazım bilmiyorum. Yeterince uzağa gidersem yokluğuna alışabilir miyim? Seni özleyip durmaktan kurtulabilir miyim acaba?
1K
Kalbim çok hüzünlü..
1K
Farkında mısınız hayatta herkes bize bir şeyler olmamızı söylüyor. Herkeste herkese bir akıl verme telaşıdır gidiyor..
Hayata Dair
Reklam