Bizim doğru veya yanlış diye kabul ettiğimiz şeyler, çoğu kez, taşıdığımız zihniyetin dışa vuran yansımaları oluyor. Bir hususun doğru olduğunu da, yanlış olduğunu da
belirleyen faktör bizim zihniyetimizle, dahası niyetimizle
yakından ilgilidir.
Gerçekten de hayatımız, bizim içine kattığımız anlam, değer ve güzellikler
kadar dolu. İçini ne kadar boşaltıyorsak o kadar anlamsız ve değersiz her
şey...
Bazen yorulmuyor değil insan ya da pes edesi gelmiyor değil. Ama bu hisse
alışkınım ve şimdiye kadar da hiç pes etmedim. Ne zaman ters gitse
hayatında bir şeyler, içinde anlatamadıkların birikir, yanında anlayamayan
insanlar birikir, sonra da gözlerinde yaşlar birikir. Ve her şeye ve tüm
olanlara rağmen devam edesin gelir.