nur çmn

Hayatında hiçbir şey değişmeyecekse ne diye çıkasın ki yola?
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Anlaşılamamak insana icat yaptırırmış...Benim yalnızlığımın icadı da tavandaki gökyüzüdür. Kendim inşa ettim... Sorsanız ne nerde durur, hepsini söylerim. Dışarıdaki gökyüzünden ne bir eksiği vardır ne de fazlası...
1K
“Mutlu aileler birbirine benzer, her mutsuz aileninse kendine özgü bir mutsuzluğu vardır” der ya Tolstoy, benimki hangisi bilmiyorum.
1K
Bazen canımızı sıkan şu hayata da kızamıyorum. Onu da anlamak lazım bir yerde. Milyarlarca insanın hepsini her an nasıl mutlu edebilsin ki? Herkesin yanma istediği kişiyi nasıl yazsın ki? Hadi yazdı diyelim, onu hep aynı yerde nasıl tutabilsin?
1000k
Bir yazarın sözleri geliyordu aklıma... “Bazen, akışına bırakmak gerekir yaprakları, suyu, mevsimleri, olayları ve insanları” diyordu ya... Bazen yola teslim olmak gerekirdi sahiden. Yolun aktığı yöne güvenmek... Neler olacağını bilmesen de olanın zaten hayırlı olacağından emin olmak.
1000k