Yol nereye götürürse, yolun bize yazdığı kaderi
yaşamayı öğrenecektik. Neden vazgeçmiştim ki bu fikirden? O artık yok diye,
yol da mı bitmişti sanki? Belki yolun bir yerinde karşılaşırdık yine, olamaz mı? Belki üzerimize düğümlenen yollar çözülüverirdi bir durakta, yeni
kaderler açılırdı önümüze.