eğer insan güzel sevmeyi öğrenebilirse uğruna
yaşadığı şeyi gözüyle görmese de olur, eğer insan güzel yürümeyi becerebilirse gideceği yere varmasa da olur ve eğer insan beklemeyi
sevebilirse o gemi limana hiç yanaşmasa da olur..
"Büyük kentin en iyi yanı ne biliyor musunuz? Her şey sizi
yeni, başka bir düşe götürüyor. Hiç tanımadığınız insanları
düşünmeye başlıyorsunuz. Başka yerde yüz yılda göremeye-
cekleriniz yüz adımda önünüzde. Hiçbir şey imkansız değil
burada. Kalabalık öyle bir korunak ki gizlenmek için duvar-
lar gerekmiyor. Yalnız değilsiniz. Ya da yalnızlardan oluşan
kocaman bir örgütün bir üyesi de sizsiniz