İnsan yalnızlaşıyor. Şöyle dikkatlice etrafınıza bir bakın. Kaç kişi bir diğerini
dikkatle dinliyor? Kaç kişi gönlünden geldiği gibi meramını ifade edebiliyor?
İnsan dili kötürüm ve kekeme bir hal almış durumda. Televizyonun uğultusu, cep
telefonunun zırıltısı, hayatın telaşı sahici bir konuşmayı giderek imkânsız hale
getiriyor. Oysa insan hikâyeler anlatmak isteyen bir varlık. Anlattığı hikâyelerin
yankılarını duymak isteyen, varoluşunu başkasının yüzünde seyretmek isteyen
bir canlı. Can, dilde hayat buluyor. Düşünürün söylediği gibi, ‘dil varlığın
evidir’.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hayatımda okuduğum en güzel kitaplardan biriydi.. Herkese tavsiye ederim... Hüzünlü bir tarafı olsa da aşk üzerine düşünmeye değee bir kitap.. Kürk mantolu Madonna..