ayşe nur

ayşe nur
@nnuroloji
odamda beni kitaplarım bekler, bu yegâne tesellidir.
kalbin kırılabilir, ama hayatı dolu dolu yaşamanın tek yolu budur.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
ey serseliğim. ey anılarımın ahşap kraliçesi, şarabı sev, tütünü incitme, beni de unut artık. • Refik Durbaş
merhaba, sözsüz müzik önerisi yapalım mı? ben başlıyorum: Açık Seçik Aşk Bandosu - Ölüm
Müzik
Çantamdan çıkardığım kulaklığın dolaşık olmadığını gördüm. Ne o, Murphy Kanunları ters işlemeye mi başlamış? :D
1000k
youtu.be/msFMTnrzVNc bugün böyle bir belgesele denk geldim. 4 parçadan oluşuyor, Oktay isimli abimizin yaşamından parçalar sunuluyor önümüze. peki neden böyle bir adamın belgeselini çekmeye ihtiyaç duymuşlar? çünkü o sıradan bir adam değil, o bir girişimci. kağıt toplayıcılığından sahaflığa kadar yükselen bir esnaf o. çöpte bulduğu kitaplarla okumayı seven, asıl işi olmamasına rağmen kitaplardan kopamadığını fark ettiğinde kitap ticaretine başlamaya karar veren biri. ailesi açısından şanslı olmamış, babası bırakıp gitmiş, abileri ablaları bir bir evden ayrılmış. ama bir annesi var... şimdi eğitimciyiz diye gezen 3 kuruş etmeyen insanlara ders verecek nitelikte. kendi de küçüklüğünden beri tuttuğunu koparan bir tipmiş, kanı hızlı akanlardan diye betimliyor arkadaşları kendisini. beni en çok etkileyen şeyler; öncelikle geldiği yeri unutmayışı. yaptığı her işe saygısını olabildiğince göstermeye çalışması. çöp karıştıran insanların bile zavallı olmadığına inanması (ki öyle de değiller zaten). ayrıca baba evine rağmen kendini çok güzel geliştirmeyi başarmış. kürt asıllı olmasına karşın türkçe'yi çok güzel konuşuyor. bir şeylere geç kaldığınızı hissettiğinizde Oktay abimizi dinleyebilirsiniz. yaşama karşı umut aşılıyor insana. ben kısaca kendisine hayran kaldım. bir gün istanbula yolum düşerse kendisiyle sohbet etmeyi çok isterim. bakmayın küçük bir dükkanı olduğuna, ilber ortaylıyla bile tanışma fırsatı bulmuş biri o :). vaktinizi ayırıp 4 videoyu da izlerseniz kaybedeceğiniz tek şeyin zaman olduğunu düşünüyorum, ve buna değer. belki de derin kararlar almanızı sağlayan bir yapım olmuştur. şimdiden iyi seyirler.
Hayat