nur ulusoy

Büyük bir acıdan sonra insanın daha önce her şey hep çok iyiydi diye düşünme eğilimi vardır. Her şey hep çok iyi değildi, daha iyiydi sadece.
Alıntı
Reklam
Neden mutluluğu, ancak çekip giderken çıkardığı sesle tanıyabiliyoruz?
Alıntı
“Anlayabilmek için en kötüsünün başa gelmesini beklemek ne acı.”
Alıntı
“… sen her yerdesin, beni ele geçirmişsin.”
Alıntı
“Senin fotoğraflarına ihtiyacım yok, hafızam var.”
Alıntı
Reklam