irem

irem
@nocontextirem
devrik ve devirsiz
seni gördüğüm an sanki daha önce bir yerlerde karşılaşmışız gibi hissetmiştim.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
seninle bir zamanlar yakın olduğumuzu sanırdım. bu beni çok mutlu ederdi. ama şimdi yine yalnızım.
hepimiz geleceği çok fazla düşünüyoruz. bu sebeple de bugünümüzü heba ediyoruz.
..belki de en iyisi bu duyguyu tatmak. çünkü aşk hem cennet hem de cehennem gibi bir şey.