📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Üzülerek söylemeliyim ki bir kitap fuarını daha kitap almadan gezmekle yetinmek durumunda kaldım. Çünkü düzenli kitap okuyan herkesin bildiği gibi günümüzde artık fiziki satış noktalarından kitap almak hiç mantıklı değil. %20 indirim olduğu söylenen yayınevinden bir kitabın fiyatını sordum internetteki fiyattan 50 tl daha fazla fiyat söylendi. Okuyucu neden sizden alsın ki? Sistem nasıl hâlâ bu şekilde yürüyebiliyor şaşırıyorum. (2-3 yıl önce Tüyap'ta 2.el kitap sormuştum yenisinden daha pahalıydı. Bu konu her açıldığında söylemeden edemem.)
Sabahattin Ali, bu kitabındaki mektuplarıyla bize; önce ne kadar sevecen ve naif bir nişanlı, ardından aynı içten duygularını sürdüren müthiş bir eş ve baba olduğunu kanıtlıyor. Okurken içim sıcacık oldu. Bir insan, eşine ve kızına ancak bu kadar güzel seslenebilir. Yaşadığı tüm zorluklara rağmen, her mektubun sonunda ısrarla yer verdiği o sevgi dolu veda cümleleri… Herkese nasip olacak türden bir baba/eş değil. Kitabın kapağından ismine kadar her detayına hayran kaldım. Bu denli içten ve naif duygularla kaleme alınmış mektuplar, bana kendimi çok iyi hissettirdi. Gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum.