Türkler hep böyle doğuda ve batıda iki yağı gibi mi kalacaklar? Birleşseler... Bütün acunu bayraklarına baş eğdirebilecek kadar güçlü olan Türkler hep böyle birbirlerini mi kıracaklar? Hiç bir ulusun belini bükemediği Türk'ü kendi kardeşleri mi kırıp bükecekler?