"Kendimi kötü ve boş hissediyordum. Büyükbaba dedi ki, neler hissettiğimi biliyormuş, çünkü kendisi de aynı şeyleri hissediyormuş. Büyükbaba, sevip de kaybettiğin her şey sana bu duyguyu verir, deyip ekledi: 'Bundan kurtulmanın tek yolu hiçbir şeyi sevmemektir, ki bu daha da kötüdür; çünkü o zaman sürekli boşluk hissedersin.' "
"Büyükbaba dedi ki, daha az sözcük olsaydı, dünyada bu kadar çok sorun olmazmış. Bana, özel olarak, sorun yaratmaktan başka işe yaramayan bir sözcük oluşturmanın her zaman çok aptalca olduğunu söyledi. Ki bu da mantıklıydı."