"gözlerini kapa ve kibrit yak," dedi baz. ikimiz de bir kayanın arkasına saklanmaya çalışıyorduk. baz birbiri ardına büyüler sıralıyor, onları adeta şarkı söyler gibi söylüyordu.
"ne?"
"annem öyle derdi," dedi. "kalbinde bir kibrit yak ve kava üfle."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
gökyüzü öyle yıldızlı, öyle berraktı ki, onu gören kendine sormadan edemezdi: nasıl oluyor da böyle bir göğün altında türlü türlü suratsız, kaprisli insan yaşayabiliyor?