İrem Külahcı

İrem Külahcı
@nophenixx
"Bazen yukarıya çıkmak için karanlığa dokunmak gerekir."
Uzun uzadıya düşündü ve en sonunda kâğıdın tam ortasına şöyle yazdı: Kalbimi kırdın.
Reklam
Bu fiziksel acı iyi gelmişti. Kalbindeki acının etkisini azalttı.
Saniyenin binde biri kalsa da umutlanıyordu, umutlanmaktan kendini alamıyordu.
... ama her seferinde umut etmekten de geri durmuyordu.
Sayfa 29·Kitabı okudu
Henüz otuzunda bile değildi ama çökmüştü.
Sayfa 10·Kitabı okudu
Reklam