Son zamanlarda tekrar alevlenen din-bilim tartışmasının etkisiyle ve ülkemizde yükselişe geçtiğini düşündüğüm, aslında daha çok daha fazla dikkate alınmaya başladığını düşündüğüm deizm-ateizm tartışmalarının tam ortasında bu kitabı okumak çok yerinde oldu. Hikaye, yazarın önceki kitaplarındaki var olan aksiyonda, sanat anlatımlarıyla ve kısmen semboller üzerinden devam ediyor. Ancak bu sefer insanlığın var olduğu andan beri sorduğu "nereden geliyoruz ve nereye gidiyoruz" sorularına cevap bulduğunu iddia eden fütürist bir kişinin peşinden sürükleniyoruz. Özellikle felsefi konulara da ilgili biriyseniz kitabın size göre olduğunu söyleyebilirim. Ayrıca her zamanki gibi sanattan ve sanat tarihinden birçok detayı da öğrenerek entelektüel gelişiminize katkı sağlayacağınızdan şüpheniz olmasın.