kendime not
Bir elektrik süpürgesi kadar değer verilmeyen insanların olduğu dünya da yaşıyoruz !!! ‘Süpürgenin motoru ısınır dinlensin ‘ Acaba sen yoruldun dinlen demek ki ? Pozitif yanlış anlamak istemem yaa 😂🥰 yazık bana
Sizlerin kitap doğa söz paylaşımlarınızı yapmanız ne kadar normalse ben de kitap okurken havuz da paylaşım yapmam bir o kadar normaldir. Ve sohbet etmeme laf ediyorsanız. Sohbet etmeye çalışmak da herhangi bir “psikolojik bozukluk” belirtisi değildir. Not ben de psikoloji mezunuyum. Ayrıca da burası da bir sosyal ağa siz nasıl özgürce yazıp paylaşım yapabiliyorsanız ben de kimseyi rahatsız etmeden aynı şeyi yapıyorum. Ha rahatsız olan varsa da engelleyebilirsiniz. Kimse kimsenin düşünce yapısına uymak zorunda değildir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Aşure günü ne oldu ?
⚘️Hz. Âdem (a.s)'ın tevbesinin kabul edilmesi ⚘️Hz. Nûh (a.s)'ın kurtuluşu. ⚘️Hz. İbrahim (a.s)'ın ateşten kurtulması. ⚘️Hz. Hüseyin (a.s)'ın Kerbela'da şehadeti. ⚘️Hz. Yunus (a.s)'ın balığın karnından çıkması. ⚘️Hz. Eyyüb (a.s)'ın şifaya kavuşması. ⚘️Hz. Yûsuf (a.s)'ın zindandan kurtulması. ⚘️Hz. Mûsa (a.s)'ın firavun'un zulmünden kurtulması. ⚘️"Muharrem" kelimesi "haram kılınan,yasaklanan" anlamına gelir; yani savaş ve zulmün yasaklandığı, insanlara zarar vermekten kaçınılması gereken özel bir aydır. ( Not: yazı ig> "fikriyat: sayfasından alıntıdır.) Aşure günümüz ve ayımız mübarek olsun. 🤲🏻❤️
But when you're not there, I just crumble youtu.be/_Dat9CRV800?si=...
Hayata Not..
Hayatın sunduğu her yeni an bir mucizedir. Günaydın!"
1000Kitap
Of Not Being A Jew
Uyanmanın bedeli serapları fedadır uykuyu tadayım dersen kâbusa dalmak pahasına. İsmet özel
Şiir