Zaman bilindigi uzere bazen kus gibi ucar gider , bazen sumuklubocek gibi ilerler ; ama insanin en cok hoslandigi, onun cabuk mu,
yavas mi gectigini fark etmemesidir.
Onceki gun baktim Puskin okuyor. Bunun ise yaramaz bir ugras oldugunu anlat ona lutfen. Oyle ya, cocuk degil artik: Bu sacmaliklari birakmasi gerek. Gununuzde romantizmin yeri yok! Dogru durust bir seyler ver eline , okusun.