Şairler şiir yazalı,kadınlar da onları okuduğundan beri melek olarak nitelendirilmeye oylesine alıştılar ki, aynı şairlerin Neron’u bile para uğruna yarı tanrı katına çıkardıklarını unutarak büyük bir safiyetle kendileri de inandılar melekliklerine.
kadin zihninden daha celiskili baska bir sey yoktur;kadinlari herhangi bir seye inandirmak zordur:Onlari oyle bir noktaya getirmelisiniz ki kendi kendilerini inandirsinlar. Onlarin onyargilarini curutme yontemleri de cok ilginctir....
Dusmanlarimi severim;beni eglendirirler,nabzimin atisini hizlandirirlar. Her zaman tetikte olmak,her bakisi kollamak,her kelimenin anlamini yakalamak, amaclari sezinlemek,tuzaklari ortaya cikarmak,aldanmis gorunmek,sonra da ansizin bir tekmede kurnazligin o karmasik,yuce dokusunu yerle bir etmek-hayat diye buna derim ben
Gecmisteki unlu capkinlardan birinin pek sevdigi bir deyimi tekrarladim: Bir zamanlar Puskin de soz etmisti o capkindan:
“Bize mi kalmis o cicegi koklamak?”