Ben şüpheci olmayı severim; Bu eğilim karakter sağlamlığını baltalamaz ki..Tam aksine , önüme ne çıkacağını bilmediğim zaman daha büyük bir cesaretle atılırım. Çünkü ölümden daha kötü bir şey gelmez başıma;ölümden de kaçmak olmaz.
İnsanların hepsi böyledir: Bir davranışın kötü yanlarını önceden bilirler. Size yardım ederler,öğüt verirler,hatta başka çıkar yol olmadığını görerek desteklerler bile dizi ama sonra işin içinden sıyrılıverirler ve bütün sorumluluğu yüklenmek cesaretini gösterenden öfkeyle yüz çevirirler. Hepsi böyledir en inceleri en zekileri bile..