Ben su vârisiydim. Hatalı olan. İstenmeyen ve nefret edilendim.
10/10
·672 syf.··
Beğendi
·
2026 28. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 09 Mart 2026 20:55
Merhaba okurlarrr Türk edebiyatında şu ana kadar okuduğum en güzel fantastik kitapla geldim Kitabımız 100 yıl önceki "Büyük Yıkım" sonrası Elemental adlı yerden Dünya'ya kaçırılan varislerini bulmak isteyen lordlarla başlıyor. Bu lordların her birinin farklı elementi temsil eden krallığı var (ateş, hava, toprak ve su) Varisler, Lordlarının güçlerini arttırıyor ama Dünya'da yaşayan varisler öteki hayatlarıyla ilgili hiçbir şey hatırlamıyor. Bu yüzden her şeyi en baştan öğreniyorlar. Başrolümüz Nova'da su krallığının varisi. Ama bilmediği bir şey var: Su krallığı Büyük Yıkım'da yok olmuş ve lordu da ölmüş (?). Yok olan krallığın varisi Nova, hiç bilmediği gezegende çeşitli zorbalıklara maruz kalarak hayatta kalmaya çalışır. Kimse onu sevmez çünkü Su krallığındakiler delidir bu da onları tehlikeli yapar. Suyun ne yapacağı belli olmaz. bir yandan su krallığına ne olduğunu öğrenmeye çalışan Nova öte yandan diğer lordlarla vakit geçirir. Ve bir akşam uyurken beyaz saçlı, mavi gözlü bir adamla tanışır: Yıkılmış krallığın ihanete uğrayan lordu, Su lordu Arın Arın hayatta kalmayı başararak 100 yıldır ilmek adlı bir yerde varisini beklemiştir. Geri dönüp halkının intikamını almak ister ve olaylar da burada başlar... KİTABA BAYILDIMMM!!! Evren çok güzel kurgulanmıştı. Su burcu olarak tabii ki su krallığındanım Arın öyle güzel yazılmış bir karakterdi ki onunla tanıştıktan sonra kitap bambaşka bir seviyeye çıktı Nova'nın orman ruhunu nagueli yapma sahnesi çok havalıydı (benim güçlü kızım) Daren, herkes tarafından kötü ilan edilen yalnız Ateş Lordu'm Başlarda gıcık davransa da her şeyi halkını ve Nova'yı korumak için yaptığını öğrenince ona üzüldüm. Kitabın sonunuysa bir şarkı sözüyle özetlemek istiyorum "__We used to be close but people can go from people you know
Edebiyat
Lordlar ve VarislerN. G. Kabal · Martı Yayınları · 202210,3bin okunma
Hepimiz Gökyüzü Olmak İstedik
9/10
·736 syf.··
Beğendi
·
2025 2. kitabı
SPOİLER VAR BEBİ^°^ Evet, geldik favori fantastik serimin sonuna. Nagi'min dilini çok özlemişim. Başlamadan önce DareNova'yı desteklendiğimi, bu yüzden de sonunun pek istediğim gibi gitmediğini belirtmek isterim. Nova, tek başına bir erkek olmadan hüküm sürmeliydi bence. ARİANA VE ARIN'IMIN EVLİ MUTLU ÇOCUKLU OLDUĞU, SONAY'IN BEBİSİYLE KRALLIKLAR ARASI KOŞA KOŞA GEZİP DAREN'LE OYNADIKLARI SON NEREDEE?? Neyse, Ayzer hakkında konuşmak istiyorum. 3 kitap boyu güç için, taht için, krallığı için yemediği halt, etmediği ihanet kalmadı, Nova'nın iki sözüyle yola geldi. Zaten Ayzer'in taht için yaptıkları bana LvV'den beri bana saçma gelmişti, çünkü bu ikisinin oturup 1,5 kilo çekirdek ve 2 litre kola ile çözebilecekken, 4 kitap bunu uzatmak. Daren ve Nova. Daren'in sürekli kendince ve severlerince fitne, fesat, her türlü şeytanlığı, cehennem zebaniliğini yaptığı, Nova'nın sürekli "Aman tadımız kaçmasın Ali Rıza Bey," diyerekten barışması... Sevmediğim bir ilişki dinamiğine sahip. Savaş sahneleri... Muhabbeti ilk geçtiğinden beri beklediğim düellolar... Cok sönük kaldı. Daren'in gücünün tam potansiyelini göremedik... Ama yinede güzel sahnelerdi. Arın'ım, Sina'm... Tanrıçalarımızın olmayan adaleti, Lordlarimizın asaleti... Nova'ya daha çok deli deselerde, Arın'ım suyu alıp gitmis bundan üst delilik mi var? Herneyse, Sina'mın babişliğini görmek istiyorum, Nagi, duy beni birtanem<333 Sonay, Ariana... Ariana her türlü yilanligi yapmis olsanda naguelinin yılan olmasına bagliyorum ve sarılıp bağrıma basıyorum. Sonay hep hanım hanımcık bir varis gibi bir profil çizse de, Beria'ya yaptıkları, bebişi için varislikten vazgeçmesi falan, gücünü kanıtladığını düşünüyorum. Harbiden ya, Hava varisligine ne oldu? Tanrıçalar hakkında konuşmak bile istemiyorum, Benden uzak, gökyüzüne yakın;)
Efsaneler ve LanetlerN. G. Kabal · Dex Kitap · 20241,748 okunma
Reklam
Son kez ilk kez Hepimiz Gökyüzü Olmak İstedik Okuduk
10/10
·736 syf.··
Beğendi
·
2025 14. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 15 Mart 2025 02:02
İlk çıktığından beri takip edip okuduğum seriyi bitirdim. Şu an aşırı duygusalım. O kadar güzeldi ki... O kadar güzel bitti ki... Bu kitapta öncelikle düellolar başlıyor. Diyar iyice birbirine girerken Tanrıçalar kendi düzenimi oluşturnaya çalışıyor, birileri hala taht kavgası yapıyor. Nova'm da hala herkesi memnun etmeye çalışıyor, herkese yardım etmeye çalışıyor. Biraz spoiler olacak (baya olacak) çünkü başka türlü yazamam yüksek ihtimalle. Sonunda Nova ve Daren'in ilişkisi sağlıklı bir şeye dönüştü. Aşklarım ya... İlk sayfadan beri ölüyorum size... Öncelikle şu Prenses midir Faina mıdır her neyse nefret ediyorum. Sonay'ımı üzdünüz. Beni de üzdünüz. Küçük bir Bulut kümemiz oluyor ayrıca... Çok tatlıı! Daren'in altın çilek sahnesi çok güzeldi ve sonradan da bir oda yapması... Yine mest oldum arkadaşlar. Peki. Peki. Peki. Ariana'nın dönmesini beklemiyordum. Gerçekten hiç beklemiyordum ama iyi ki geldi, özlemişim Ateş Varisimi. Ayzer de sonunda gururunu yenebildi. Ben çoğu kişi gibi Ayzer'e kızamıyorum ya. Bu kitapta zaten nedenini açıklıyor. Ben daha önceden empati kurmuştum zaten. Ki bence haklı, sadece biraz yanlış bir yol. Ama Ayzer'i suçlayamıyorum çok. Arın az kalsın iki kere ölüyordu. Nova'ya zaten alışmıştık da... Ben de ölüyordum yani onlarla. Sonu tam hayal ettiğim gibi ve olması gerektiği gibi bitti. Ve bence Kabal sonları yazmada çok iyi. Ki bu kitaba ilk başladığında plan yapmadan yazmaya başlamıştı. Bence gerçek yazarlık budur. Her şeyiyle çok güzel bir kitaptı. Aşk serimi arkamızda bıraktığımıza inanamıyorum. Bence devamı olmalı. (sadece bırakmak istemiyorum) İzninizle ben beşinci kitap olacakmış gibi beklemeye devam edeceğim çünkü bu heyecana çok alıştım. Son kez ilk kez Hgoi'mizi okuduğumuza göre... Gökyüzü sizden yana olsun. 🩵🪽 "Gökyüzü seni
İnceleme
Efsaneler ve LanetlerN. G. Kabal · Dex Kitap · 20241,748 okunma
Yorum
Puan vermedi·736 syf.··
2024 184. kitabı
·
24 saatte okudu
·
Okunma: 19 Kasım 2024 18:04
Kitap'a başladığım andan itibaren Nova ve Arın birbirini gırtalklayıp öldürecek sanarak devam ettim, açıkçası bu seri bana göre ne kadar övülse azdır bugüne kadar okuduğum en iyi Türk fantastik kitabının ilkiydi benim için. Nagiyi bu kitap ile tanıdım tanımam saklambaç ile devam etti, diğer fantastik serisini de okumayı düşünüyorum. Nagi bence bu serisi ile fantastik evrende çok iyi olduğunu çok iyi kanıtlamış. Bir önceki kitap'ın sonunda diye hatırlıyorum Nova kendi ile alakalı gerçeği öğreniyordu, bu kitapta ise bunu bariz bir şekilde sürekli belirtiyor, herkesi kurtarmaya çalışması herkese yetmeye çalışması. Bu kıza cidden en başından beri çok haksızlık yapıldı, sanırım bu yüzden ah Nova'm üzümlü kekim diyorum. İlk başlarda kendisini hiç sevmemiştim ama kurgu ve kitaplar ilerledikçe Nova'yı çok sevdim, sonunun mutlu bilmiş olması daha güzeldi benim için. Ariana ve Arın arasındaki çekim off oraya kalbimi bıraktım resmen, çok fazla savaş falan olması dışında bence sorun yoktu hatta kıvamındaydı her şey sadece Atlantis'i aradıkları kısmı daha uzun görmek isterdim o kadar.
Fantastik Roman
Efsaneler ve LanetlerN. G. Kabal · Dex Kitap · 20241,748 okunma
Spoilerlı yorum
10/10
·736 syf.··
2024 36. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 17 Nisan 2024 02:57
kitabı ilk bitirdiğimde ne okuduğumu anlamadan boşluğa bakakaldım. Kitabın yorumlarına ve editlerine bakarken yavaş yavaş bir şeyleri idrak ettim ve sanki göğsüme fil oturdu:') okuduğumuz 2.5 kitap gözümün önünden film şeridi gibi geçti resmen. Sanki hem çok şey okuduk ve çok şey öğrendik gibi geliyordu hem de sanki hiçbir şey okumadık ve hiçbir şey öğrenmedik gibi... bitirdiğimden beri hissettiğim kırgınlık 4. Kitap sonunda geçecek olan olayı görmeme, geriye dönüp bakmama engel oluyor hala... Nova seri boyunca çok güzel gelişti ve olgunlaştı ama ıstırabını kalbimin en derinlerinde hissettiğimden başına buyruk hallerini özlüyorum. Kimsesiz, bir başına kaldı ve bu Daren sayesinde sevgiyle büyüyen bir çocuk için nasıl bir histir hayal bile edemiyorum. Ve Daren demişken... ah Daren:' Daren'i hala çok seviyorum ama yer yer o kadar sinirlendirdi ki beni gerçekten sinirden ağladım. Ona da empati yapmaya çalışıyorum ve bizim için çok şey feda etti ama Nova zamanı geriye alamaz ve dediği gibi o seçmedi bunları. Bunu söylemek de nankörlük olmaz bence. Ve bir de sanırım biz Nova'yı 100 yıl bekleyen kanatlarından, naguelinden olan fedakar Daren okumaya çok alıştık o yüzden de kızdık ama halbuki lord olsalar da hepsi hala 3 yaşında gibiler... Prenses konusunda da çok sinirlendim o kazağı onun elinde görünce gerçekten kitabın içine girip elinden çekip almak istedim. O partide de bitsin artık bu sahne diyerek okudum çok mutsuzdum Nova için:((( Kitapta daha fazla olsaydı dediğim tek şey Tanrıçaları ve Lilithi keşke daha fazla okusaydık. Çok az şey öğrendik okuduk gibi hissettim ya da ben heyecandan kaçırdım bir şeyleri. Bir de kafama taktım ama neden Lala hiçbir kapakta yok(ağlayan emojii!!!) Final kitabında tek şömiz olacak kıyıda köşede lala görmek istiyorummdwm Tinker Bell gibi
Fantastik Roman
Deliler ve Cellatlar - Ciltli KutuluN. G. Kabal · Dex Yayınevi · 20242,311 okunma
Serinin En Güzel Kitabı
9/10
·736 syf.··
2024 3. kitabı
Kitap 2 gün önce bitti ama şoku atlatıp düşüncelerimi yazabilmem için epey bir zaman gerekti gerçekten de. Tek kelimeyle anlatacak olursam, efsaneydi. Bolca şok, ihanet, aksiyon. Ve en çok da hüzün. Hem de normal bir hüzün falan değil, böyle kalbinizi düğümleyecek türden. Beklememe kesinlikle değdi, eğer fiyat konusunda sıkıntı yaşamayacaksanız alıp okuyun derim. (ben bir böbreği bıraktım) Bu kitapta bizi ne bekliyor diye merak ediyorsanız eğer, kesinlikle aşk ve çiftler üzerine kurulu bir hikaye değil. Bu yüzden kitabı yalnızca sevdiğiniz ship için okumayı bırakıp, tüm bunların bambaşka bir dünyada yaşandığını göz önünde bulundurarak okumanızı tavsiye ederim. Bu bir aşk romanı değil nihayetinde. Müthiş detaylı fantastik bir dünya ve nagiden de bu dünyayı shipinize göre şekillendirmesini bekleyemezsiniz. Şahsen aşkın sihirden daha ön planda olduğu fantastiklerden hiç haz etmem ve itiraf etmem gerekirse bu kitabın da öyle olabileceğine dair endişelerim vardı ama nagi hepsini def etti. Spoilersız olarak son düşüncelerimi ve önerilerimi söyleyeyim sonra da spoilerlı kısma geçeyim. Öncelikle eğer zor dönemlerden geçiyorsanız ve mutsuz olduğunuz bir zaman dilimindeyseniz bu kitabı okumayı biraz erteleyin derim. Çünkü kitabın özellikle 300lü sayfalarından sonrası müthiş karamsar ve Nova'yı hiç görmediğimiz kadar üzgün görüyoruz. (haklı sebepleri var) Kitabın akıcılığı hakkında konuşmaya gerek bile yok zaten 736 sayfayı 1.5 günde bitirmemden de belli olduğu gibi :) Bol bol yeni karakterler var. Paragraflar her zamankinden çooookkk daha güzel sanki her zamankiler yeterince güzel değilmiş gibi. Nagiye buradan çokça sevgiler. Spoilerlı kısım!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nova'ya ilk iki kitapta çok da bayıldığım söylenemezdi ama bu kitapta sanki Nova'nın yaşadıklarını
Deliler ve CellatlarN. G. Kabal · Dex Yayınevi · 20242,311 okunma
Reklam
Reklam