Senin üniversiteye gittiğini görmeyi çok isterim Anne ama gidemesen de asla buna üzülme. Sonuçta nerede olursak olalım kendimize bir hayat kurabiliyoruz, üniversite sadece bunu kolaylaştırıyor. Yollarımız geniş de olabilir dar da ama bu bizim onlara nasıl baktığımızla alakalı yani elde ettiklerimizle değil. Yeter ki yüreklerimizi bu zenginliğe ve berekete açmayı bilelim.