Ayşe nr

Ayşe nr
@nrays
Lavinia... Sanat
Usulca odama geçtim.Duvarda artık iki çerçeve vardı.Birinde "kimseye güvenme"diğerinde "Hayat kolaydır"yazıyordu. Gerçek olan ne diye düşündüm.Kimseye güvenmeden yaşamak mı ? Yoksa hayatın kolay olduğuna inanmak mı?
Sayfa 88·Kitabı okudu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"... bugün biraz erken uyumak istiyorum... İyi geceler!"
Sayfa 72·Kitabı okudu
Çocuklukta hep böyle değil midir..? Hatıralar hava ve zaman tesiriyle yıpranmış, delik deşik olmuş bir sahife şeklinde kalır...
Farklı dünyaların insanları değiliz ama aynı dünyanın başkalarıyız.
Sayfa 17 - destek yayınları·Kitabı okudu