📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Salya sümük ağladığım bir kitap oldu. Özellikle son 30 sayfa. Hayatın gerçeklerini gösteren bir kitap. Özellikle duygusal olarak. Ben beğendim kitabı fakat bir süre etkisinden çıkamayacağım büyük ihtimalle
Her şey yok olsa da bir o kalda geriye, varlığımı sürdürürüm yine; ama her şey kalsa yerinde ve bir o yok olsa, evren bütünüyle yabancılaşır benliğime.