Aşk her zaman güzel değildir tate. Bazen bütün vaktini eninde sonunda farklı olmasını umarak geçirirsin. Bazen daha iyi. Sonra bir bakmışsın, başladığın yere dönmüşsün ve yolun bir noktasında kalbini kaybetmişsin.
Salya sümük ağladığım bir kitap oldu. Özellikle son 30 sayfa. Hayatın gerçeklerini gösteren bir kitap. Özellikle duygusal olarak. Ben beğendim kitabı fakat bir süre etkisinden çıkamayacağım büyük ihtimalle