Nurşin

Nurşin
@nrct7
"Ah, göksel yollar olsa da, usulca yaklaşsak başka bir varlığa ve mutluluğa!"
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
(3 Haziran 1963)
"Sende ben, Kutba giden bir geminin sergüzeştini, sende ben kumarbaz macerasını keşiflerin, sende uzaklığı sende ben, imkânsızlığı seviyorum."
Sayfa 523
"Yaşamın bir anlamı olmasaydı da anlamsızlığı seçmek zorunda kalsaydım eğer, anlamsızlıkların arasında en iyi seçenek bu olurdu."
"...sevmiyorum insanları. Tamamlanmamış bir şeydir insan benim gözümde. İnsanları sevmek mahvederdi beni."
"Daha akıllı olsam! Büsbütün akıllı olsam, tıpkı yılanım gibi! Ancak, olanaksız bir şey bu istediğim: öyleyse her zaman akıllılığımla birlikte yürümesini isterim gururumun! Ve gün olur akıllılığım beni terk ederse-ah pek sever o, kaçıp gitmeyi!- gururum da uçup gitsin, budalalığımla birlikte!"