Çok tatlı bir kitaptı gerçekten <3
Bir profesörün yerine uzaylı geçiyor onun hayatını devam ettiriyor tabi bir görev için. Onun gözünden insanları anlıyoruz aslında. Sonlara doğru uzaylının fikirleri de değişiyor, benim için çok akıcı çok hoştu bu kitap.
İnsanlar