Kadınlar aşırıdır, erkeklerden ya daha iyi ya daha kötüdürler.
Erkekler kadınların kendilerinden üstün bir rakip olduklarını bilirler ve bu yüzden en zayıfını ve en cahilini seçerler. Öyle düşünmeselerdi, kadınların kendileri kadar bilmelerinden asla korkmazlardı.
İnsan iyiliği hak etmelidir. Emek ve içtenliğin olmadığı yerde istek, bir yaz yağmuru hükmündedir, gelir ve geçer. Gerçeğin ilk adımı hayaldir ve mutluluk tutkuyla yoğrulmuş bir çabadır. Kimse kendini dışlayarak gerçeğini değiştiremez. Hüznüne sahip çıkmayan insanın sevinci her gün yeni bir boşluğa kapı açan bir yanılsamadır.