"You don't need someone to complete you, you only need someone to accept you completely."
(Sizi tamamlayan birine ihtiyacınız yok, sadece sizi tamamen kabullenen birine ihtiyacınız var.)
Japonca'da "Bu gece seninleyken ay çok güzel, değil mi?" cümlesi seni seviyorum anlamına geliyor. Eğer olumlu bir cevap vereceksiniz "Ölmeyi göze alırım." reddedecekseniz "Henüz ölmek istemiyorum." deniliyor.
Sözlerin güzelliğine bakar mısınız?🥺
Kitap okuyamıyorum, ders çalışamıyorum, dışarı çıkmak istemiyorum, evde durmaktan da sıkılıyorum. Bir şeyler olsun istiyorum ama neyi istediğimi ben de bilmiyorum. Sadece bekliyorum.