... ve sen, o hep iyileri yolladığımız adreste, "karanlık bir gecenin koynunda" olacaksın, "... yapayalnız..."
"kurumuş dudağında ne bir ses...ne bir nefes..." Lakin, "Uzaklarda bir yerlerde türküler çalıyor" olacak hep... Senin türkülerin...
-Yaşanmaya değer miydi bu dünya?
"Elbette değerdi. Hem de çok çok değerdi. Evrende insan olarak var olmak bile başlı başına bir mutluluk. Hele insan maddi sıkıntılara ve sağlık sorunlarına rağmen, kendi mizacı ve yetenekleri ölçüsünde, bir de yaşamına toplumsal bir renk katabilmişse bu, müthiş bir mutluluktur "