"İnsanlarla ilişkilerinde asla kendini ikinci plana atmamalısın! Önce sen gelmelisin bunu unutma! Başka insanlar üzülmesin diye kendini üzmeyi tercih etmemelisin."
Herkese saygı gösterdin, herkese değer verdin ama bir kişiyi unuttun, kimi?
Tabii ki kendini ..
Ödünç veremediğin, borç alamadiğindir!
"Varoluş" başlı başına bir değerdir. Kimsenin üzerine değer koyamadığı, kimsenin üzerinden değer çalamadığı bir hakikattir varoluş.