Nuray

Her nöbet düşündüğüm ☹️

Mustafa Çakmak

@iMustafa77
·
İnsan gibi yaşamaya hakkımız yok mu bizim?
Edebiyat
Reklam
Kimse , görmek istemeyenler kadar kör değildir .