Nesibe

Nesibe
Karışık ben gibi
Ve ben derdim ki Kediler ve şarkılar Bize yeterli değil
Müzik
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ve yürürlükten kalkmış bir sözü tekrarlıyorum sevin ki her şey iyi olur Olmuyor, bilmiyorum.
Alıntı
Neden derseniz, ben biraz "ertesi gün" gibiyim, eksiğim, unutkanım, öyleyim Bilmem ne kadar "her gün" geçirdim, bilmem de Bütün günler birbirine benzer,
Alıntı
Sanırım hiçbir şeyin öyle pek tamamlanmadığı Bir çağda yaşıyordum. Ve bütün eksik kalmaların Sessiz ve ünü olmayan bir tanığıydım ben Ben, diyorum, demek oluyor ki bir anlamım vardı benim de Düşünen bir şey olarak ve düşündüren Ama korkarak söylüyorum, Çok ağır bir yük gibi taşıyordum bunu da
Alıntı