Hastalarınıza kahkahalarla gülün ama aynı zamanda onlardan ders alın. Sıkıntılarınızla dalga geçin ama aynı zamanda onlarla güçlenin. Zorluklar hakkında şakalar yapın ama aynı zamanda onları aşın...
Aziz Usta'nın çocukluk anılarını anlattığı kitabıdır. Bir insanın çocukluk anılarını samimiyetle anlatması normaldir ama mutlaka gizli kalan yönleri vardır diye düşünüyorum. Anılarımızı yalnız başımıza yaşamayız ve mutlaka hayatımızda birileri vardır. Özellikle de sevdiğimiz insanları kırmak istemeyiz. Aziz Usta'nın da bu şekilde davrandığını düşünüyorum.
Usta'nın anılarını okurken samimiyet koktuğunu, göreceksiniz ve mutlaka kendinizden birşeyler hissedeceksiniz. Özellikle 40 yaş ve üzeri olan arkadaşlar....