seyma

seyma
@nseym
Bütün bunları yazmak belki budalaca bir şey ama, ama öyle duyuyordum, bana öyle geliyordu ki sen de benim gibi gençliğinin duman olup gittiğine üzülüyordun ama o yeniden doğar ve insanın yaptığı işte belirirse, yitirilmiş bir şey yoktur demek ve çalışma gücü gençliğin bir başka türlüsüdür. Kendine iyi bak ve çabuk iyileş, çünkü sağlığımıza ihtiyacımız vardır. Ellerinizi sıkarım senin de Koning'in de.
Sayfa 73·Kitabı okudu
Hayat ve İnsan
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Neyse, sana da bana da dilediğim, sağlığımıza kavuşmamızdır, çünkü ihtiyacımız olacak ona, Puvis de Chavannes'ın o Umut'u var ya, ne kadar gerçek!
Sayfa 73·Kitabı okudu
1K
Ve belki de dibine kadar gidersen, kalp hastalığı oradan gelme olsa gerek, olabilir, hiç şaşmam. İnsan koşullara karşı ayaklanmaz artık, boyun eğmiş de değildir, hastadır sadece ve bu hastalık geçmez, çaresi de pek yoktur.
Sayfa 71·Kitabı okudu
İnsan
Bir daha var gücümüzle sanata atılmak ve onun için bir daha kendimize çekidüzen vermek isteğini yitiririz kimi zaman. Fayton beygiri olduğumuzu ve gene aynı faytona koşulacağımızı biliriz. İşte o zaman keyfi yoktur insanın...
Sayfa 71·Kitabı okudu
1K
Gelecek mektubunda bir şeyim kalmadı dersen inanmam, belki daha önemli bir değişmenin eşiğindesin ve kendine gelinceye kadar biraz bitkinlik duyarsan hiç şaşmam. Öyle anlar vardır ki sanat hayatında, insan hayalinde canlandırdığı ve hiçbir zaman gerçekleşmeyecek ideal hayatın özlemini duyar, hep özler durur yeni baştan.
Sayfa 71·Kitabı okudu
1K