Şimdi soralım kendimize, 1984 distopya ise tarihin sadece iki rakamını ters yüz ederek değil, tamamen altüst ederek yaratacağımız bir gelecek, neden bizim ütopyamız olmasın? Ve bu ütopyayı belki biz değilsek de neden sonraki kuşaklar doyasıya yaşamasın?
Herkes temel erdemlerden en az birinin kendisinde bulunduğundan kuşkulanır ya, benimkisi de bu: Ben, ömrümde tanıdığım en dürüst birkaç kişiden birisiyim.