İmkânsızlık ne garip bir kelime. “Sevmeye imkânım yoktu,” demeyiz hiç oysa. “İmkânlar el vermedi, okuyamadım, gidemedim,” filan dediğinde biri, kulağa yakın geliyor ama “İmkânlar el vermedi, sevemedik birbirimizi,” cümlesi ne akla yatıyor ne kalbe…
Varlığını kaybedenin hissettiği zorluk, yokluk içinde büyüyeninkinden daha ağırdır. Yollara düşmek, sahip olduğunu geride bırakmak ne kadar zordu kim bilir.