Gerçekten de insanın evinde bütün varlığıyla hissedebileceği bir huzur gibisi yoktur. Dünya malı da senin olsa, içinde sana bir damla huzur yaşatmıyorsa hepsi boştur
Allah'ım bu yüreğime dokunan ve beni bu kadar temiz saf bir şekilde sevgiye boğan kızımı bana bağışla. Beni onsuz, onu da bensiz bırakma. Kalbime hissettirdiği bu sıcak sevgiyi ben de sonsuz kıl ve bana onun yokluğunu, acısını yaşatma derdi
Bayramların bayram olduğu, çocuklara bomba değil şeker atıldığı, sahipsiz kalan dünyada ölümlerin adaletsizliklerin son bulduğu bir bayram dileğiyle, Gazze'ye de bayram gelmesi dileğiyle, buruk bir bayramı yaşıyoruz. Ama bayramlar içinde cennet provalarını barındıran umut limanlarıdır, zalimlerin bize dayattığı dünya cehennemini yine cennete çevirecek bizleriz, bayram bize neşe ve huzur getirsin, kardeşlerimizle empati kurmamızı, daha iyi bir dünya için çalışma enerjimizi arttırsın, iyi insanlara huzura vesile olsun. Hayırlı bayramlar dilerim.🍬