Merve

Merve
@nues
“yaşıyorsam, içimde umut varsa, yine seni özlediğim içindir.” Ümit Yaşar Oğuzcan
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Her gün bu kadar güzel mi bu deniz? Böyle mi görünür gökyüzü her zaman? Her zaman güzel mi bu kadar, Bu eşya, bu pencere? Değil, Vallahi değil; Bir iş var bu işin içinde. Orhan Veli Kanık
Üçüncü Şahsın Şiiri gözlerin gözlerime değince felâketim olurdu ağlardım beni sevmiyordun bilirdim bir sevdiğin vardı duyardım çöp gibi bir oğlan ipince hayırsızın biriydi fikrimce ne vakit karşımda görsem öldüreceğimden korkardım felâketim olurdu ağlardım Attila İlhan
“Neye uzattıysak elimiz bir arşın bizden ırak Kayıyor gözyaşlarının göğerttiği ne varsa gövdemizden Saklı kim biz sırlı kim biz kimdir sığıntı biziz.” İsmet Özel
“ne zaman şiir yazmak istediysem seni yazdım, senden öteye gidemedim".” Ümit Yaşar Oğuzcan