Okuduğum en iyi Türk romanı olabilir. Gerçekten çok beğendim kurgu hikaye anlatım gerçekten büyük bir roman.
Herkese şiddetle tavsiye ederim pişman olmayacaksınız
Çok etkilendim. Yaşar kemal’i yorumlamak elbette hattim değil ama şunu diyebilirim ki hikayeyi okurken sanki bir ağrı dağı sakiniymişim gibi izledimde. Güzel bir aşk hikayesi ve de çoook güzel bir sonla bitti…..