16.04.2011

16.04.2011
@nur_sena25
A light shining in the darkness is a symbol of hope.
Ben bugün sinirimden ağladım. Sizce öfkemi kontrol edebiliyor muyum?
Duygu ve Düşünce
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Ve siyahtan daha karanlık bir renkle tanıştım o an hiçlik rengi."
Beyza Alkoç
Zor dimi
En sevdiğin insanlar tarafından kırılıp "kırıldım" diyememek...
Bir parça sevgi sunacak diye tüm sevgini harcadığın insan, günün birinde seni harcadığında anlayacaksın, sevmeye önce kendinden başlaman gerektiğini...
1000Kitap
Benimde bitti fakat beni yalnız bırakmayın şu ana kadar hep yalnızdım zaten❤‍🩹❤‍🩹
Gönderi kullanım dışı