nurlu

nurlu
@nur_srcl
yarı zamanlı öğretmen, tam zamanlı bir fani öğrenci.
Dünyadaki her şeyin kötü ve iğrenç olduğunu söylerken haksız mı?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ruhumun bir anda altüst olması ve ona olan sevgimin ve şevkatimin yerini sadece ve sadece hıncın, evet hıncın almış olması ne korkunç.
Yaşamak görevdir bu yangın yerinde. Yaşamak, insan kalarak...
Ama senin önünde bir gelecek var, bense şimdiki zamanı yaşıyorum, o da şöyle böyle.
...beni yaptıklarıma göre değil, merhametine göre bağışla.